Friday, November 12, 2010

Tagged! ~ Zue

1. ape benda paling penting dlm hidup anda?
bende yang lebih penting drpd bende yang penting.. MSN Onion Emoticons

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
choki-choki semalam.. Onion Icon  

3. dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan dan ape tema perkahwinan korang?
x terpk lak nak kawen pakai theme ape.. nanti la aku pk dlu.. Onion Icons

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
yup! bercinta dgn EXAM!! Onion Icons

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
habis exam, aku mntak putus la! Onion Emoticons

6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Hlovates'.. tu pun bulan mei yg lepas! *im busy* Onion Icon 

7. antara mak ayah korang,mane korang lebih mesra?
of coz la mak.. but i love both! Onion Icon

8. namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dalam hidup korang
Nabi Muhammad S.A.W MSN Onion Icons

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
di cni, basoh sendrik.. d rmh, sye mggunekan mesin basoh yg mak sye beli la.. rugi kalo x gune! mahal tu! Onion Icons

10. dimanakah tempat yg betul2 korang nak pergi?
Japan, Spain n Korea.. tp sye x pnah smpai lg dkat sume tempat2 tersebut Onion Emoticon

11. pilih salah satu,peluk atau cium?
atau.. Onion Emoticons

12. beritahu 3 benda tentang orang yg tag anda
Zue? Radio Buruk dkat skola dlu, my besties, n mak sdare meyam Onion Icon 

13. benda yang korang sayang sgt dlm hidup korang
My body.. walo pun aku dh makin gemook skrg ni, tp bende ni bkn ade kedai spare part mcm kedai motor.. Onion Icon


14. 4 lagu yang paling korang suke n selalu dengar
Train- Hey, Soul Sister, Tokio Hotel- Automatic, Maroon Five- Misery, Kekanda Adinda- Monoloque & Atilia MSN Onion Emoticons


5. 6 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini :
Acu
Angah
Am
Paen
Shark
Cik Olive


haha sekejap aku, sekejap sye.. whateva la.. janji mksud die same aje..  Onion Emoticons

4 comments:

Anonymous said...

cnne nk maen tagged nie eh? aku tgok rmai blogger yg maen bnde nie..

Aku a.k.a Me said...

ahahaha ko copy n paste, then ko jwb aje la.. (delete sume jwpn2 aku tu)

Anonymous said...

hoho!! ok2.. aku nk try jwb.. yg syark tue aku kn2?? hehe..

Aku a.k.a Me said...

iye la.. ape la ko ni.. name glemer pun dh x ingat?? aku siap link lg blog ko dkat nme ko tu.. x cye, try tkan name ko u.. ahahaha