Friday, November 5, 2010

Berita Gumbira!

Smlm (4 nov) aku dpt berita gumbira!! hohoho si V n A tu, kne repeat tmx!!! muahahahahaha padan muke korg!!! o yeah!!! aku berasa gumbira dengan berita sedih korg!! ahahahaha balasan untuk korg yang hampeh tahap sial!! agagagagaga aku rase macam nak g ucap tahniah dkat korg awal2 sbab berjaya kne repeat paper tanpa sempat amek exam n dapat result!! ahahahahahahaha kekejaman korg terhadap aku n achik telah terbalas tanpa aku sangka dgn care ini!! hohoho aku pun br dapat tahu yg bdak 2 ekor ni, dgn rakan sebangsa pun mmg sial!! ramai dh yang terkne dgn dorg!! revenge paid!! wahai K, apesal la ko x bgth awal2 yg dorg mmg se-sial itu?? huhu whateva la!! janji animation ktorg dh siap 100% n dh anta dh pun.. 

ehehehe and dgn ini, sye ingin meminta kebenaran achik untuk mempublishknnya di sini!! ahahahaha kalo mintak dpan2, mesti achik x bg punye.. ehehehe  sye hanye nk berkongsi kegembiraan kte yg dpt siapkn animation ni dlm mase +-4 ari je!! (walo pun achik yg bnyk wat.. sbab kalo sye x dpt wat, sye tido.. ahahahaha :p)


...................................................
~Kura-Kura Dan Kera Menanam Pisang~

ni la die hasil yg ktorg buat.. sye admit, kurang drpd 30% aje keje sye.. yg lain sume tu keje achik.. ehehehehe enjoy.. lin, aku gune name kure2 ko.. Toti.. XD

Gomen, achik!!  XD

p/s: maaf, bahasa aku sejak 2menjak ni, mmg kureng sopan sket.. if you don't like it or menyampah dgn aku or whatsoever, sile jgn bace post2 aku a.k.a blahkn diri korg drpd blog aku yang tercinta ni.. hohoho but if you love to read it, feel free to be my guest.. :) 

p/s: video die lmbat giler nk download!!! stress aku nunggu!! so, aku amek keputusan, aku x nak r ltak r cite tu dlm ni.. sia2 je aku nunggu lame!!! malas dowh! hohoho study2.. lalala :p


~Adios Amigos~

No comments: