Monday, October 25, 2010

Dinner FIT

merujuk perkara di atas, aku nk cite sket r.. XD dinner ni boleh dikatekan best la.. bg chinese n indian.. tp bg yg malay mcm aku ni, agak boring la kot.. makanan, mcm biase je.. spagetti, nasi, dessert(plg x best).. dh la buffet.. kalo die hidang dkat meja mesti lg best.. x pyah la brebut2 nk amek mknan.. tp best gak r coz boleh amek pics dgn lcturer2 yg ngajar ktorg.. :) then amek pics adik-bradik.. :D aku xcite lg psal adik-bradik aku dkat cni?? lain kali lak r.. nk g mkn dgn dorg lpas ni.. x mkn dr pg lg ni.. dh la smlm x tdo.. sbab wat animation last minute.. mlm ni pun rsenye x bole nk tdo gak.. coz esaimen CA x buat lg, yg mne kne anta esok! so, aku x bole nk blogging sgt r.. x bestnye.. br je nk brangan2..XP nanti la aku ltak pics ktorg dlm ni.. angah x upload masok FB lg..aku mls nk bergigibiru.. XD ok, perot dh menyanyi dh ni.. outto!

my adik-bradik: along, angah, achik, acu, n me, ateh.. :)
adios!

No comments: