Tuesday, August 30, 2011

Update blog di hari raye


1. Apa perasaan anda sekarang?
Bosan, sedih, hepy.. sume ade.. XD

2. Saya nak makan?
Sotong sumbat.. Erk.. Ni gara-gara kakak aku la ni, cakap nak buat, tapi x buat-buat jugak.. Kempunan den.. L

3. Impian saya?
Kumpul duit raye banyak-banyak.. XD


4. Haiwan yang saya takut?
Lipas.. Tengok aje pun dah boleh buat aku naik bulu roma! Sumpah geli!!

5. Saya harapkan?
-Hard disk saye boleh sihat balik!! I miss SNSD!! Chincha!! ;____;
-Boleh pergi ke concert SNSD di Singapura Feb 2011 nanti!! XD

6. Jika boleh putarkan masa?
3rd aug 2011!! Sblm hard disk jatuh!

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
Biar tuhan yg tentukan.. J

8. Handphone saya adalah sebuah?
Mp3 yang penuh dengan lagu SNSD! XD

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
Mmm.. never? Ehehehe

10. Saya suka pada?
SNSD!! Kyaaa!! *fangirl mode* LOL bogoshipoyo.. ;__;

11. Kawan2 saya?
Semua jenis ragam ade.. nak yang macamane? Pilih je.. XD

12. Pernah dikhianati?
Pnah.. The rest is history..

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
Dia? Siapa dia? Soalan x lengkap la.. Yang ni sambungan untuk soalan no.9 ke no.12??
Kalo no.9: X de, so x leh nak buat pape.. XD
Kalo no.12: Maafkan je la dia.. Dia pun manusia macam kita jugak.. J

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
LOL ingat ni celcom ke nk 8 org? 8pax? Sdn. Bhd la.. XD

No comments: