Wednesday, July 20, 2011

Full Of Soshi

Haha nak mengupdate pasal hari ni.. Aku beli Vita500 Yuri version!! XD Ni 2nd time aku beli barang yang ade kaitan dengan Girls Generation! Barang yang 1st aku beli adalah bantal version Hoot! XD Yup, ni aje la barang yang aku beli yang ade kaitan dengan Girls Generation.. Lagu-lagu dorg sume download dekat internet je.. XD kalau aku kaya boleh la jugak nak beli segala-galanya yang original.. dah la sekarang ni income x de sebab cuti.. memang kalau nak beli sesuatu barang tu kene fikir 10 sebab kenapa barang tu penting untuk aku beli.. XD

Berbalik kepada Vita500 tadi.. Aku beli ni dekat One Utama.. Lebih specific lagi, Lotte Mart Xp di LG floor.. Tu pun sebab dapat tahu daripada Sones Malaysia gak melalui MySone.. Kalau x aku x tahu pun yang Vita500 ni wujud di Malaysia.. XD 1 botol 100ml RM5.. kalau 180ml RM8.. Kalau satu set lengkap 9 orang, RM150.. memang kaw-kaw punye la tu.. tapi tadi bila aku menggoogle pasal Vita500 ni, aku terbukak la satu blog yang ade pic 1 set Vita500 ni.. Tiba-tiba je rasa rugi sebab beli 1 je.. Haha

Oh, yang bantal Hoot tu aku beli dekat Victoria Music Centre dekat Amcorp Mall PJ.. Erk, dah lama dah aku beli sebenarnye, tapi sebab malas nak update blog, hari ni baru sempat bagitahu.. Xp Aku nyaris-nyaris gak nak beli cincin Girls Generation dekat situ tapi x jadi sebab time tu tengah pokai.. XD

Yeah, aku jugak ade download screensaver jam Girls Generation n Promote Hahaha Campaign! Screensaver die memang comel! 0-Tiffany, 1-Yoona, 2-Taeyeon, 3-Jessica, 4-Sooyoung, 5-Hyoyeon, 6-Yuri, 7-Sunny, 8-Seohyun, n 9-pic handset (aku rase screensaver ni nak promote handset tu la kot..) Yang Hahaha Campaign tu ade 5 functions, tapi just 3 functions aje yang boleh guna sekarang ni.. Jam, Reminder n 9 Dancing Girls.. Anak buah aku yang paling kecik tu suke sangat kalau tengok dorang dancing.. Maybe Sone in the making? XD Okay, itu aje untuk post ni.. 

p/s: pic x boleh nak letak lagi.. Berukband bermasalah.. :S Sorry.. 

2 comments:

farna♥ said...

amboi ateh ! sukenye ngn snsd, btw, kt kl ke skrg??

114178(91) said...

thumbs up 4 snsd. teehee~